UKK

Usein kysytyt kysymykset

Olemme keränneet tälle sivuille useimpia kysymyksiä ja vastauksia liittyen tilaamiseen, maksamiseen, toimittamiseen sekä palautukseen ja vaihtoon liittyen. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi tältä sivulta, otathan meihin yhteyttä joko sähköpostilla tai soittamalla.


Verkkokaupassamme voit maksaa tilauksesi monipuolisesti haluamallasi tavalla. Maksutapoja ovat mm. seuraavat:
  • Useimmat verkkopankit
  • Luottokortit
  • Mobilepay, Siirto tai Pivo
  • Op lasku, Jousto tai Walley laskut.
  • Klarnan lasku
  • Klarnan Osamaksu
Yrityksille on käytössä yllä olevien maksutapojen lisäksi käytössä meidän oma laskutus. Yritykset voivat valita laskun toimituksen joko sähköpostiin tai verkkolaskuna. Lasku yrityksille toimitetaan 1-2 vuorokauden kuluessa siitä, kun tilaus lähtee meiltä toimitukseen.
Käytämme tilausten toimitukseen Postia, sekä Matkahuoltoa. Voit valita tilauksellesi toimituksen joko noutopisteeseen tai kotiintoimituksena.

Voit valita haluamasi noutopisteen kassalla ennen maksamista. Valittavissa on niin noutopisteet, kuin pakettiautomaatitkin. Huomioithan, että pakettiautomaatteihin mahtuvat pääasiassa pienet tuotteet. Mikäli tilauksessa on pakettiautomaattiin liian suuria tuotteita, ohjaa Posti tai Matkahuolto lähetyksen silloin automaattisesti lähimpään noutopisteeseen.

Suuret tilaukset, joita ei voi toimittaa normaaleilla toimitustavoilla, toimitetaan Postin Rahtina.

Näet aina tilauksellesi käytössä olevat toimitustavat Ostoskori-tai Kassasivulla. Toimitustavat määräytyvät aina tilauksessa olevan suurimman tuotteen mukaan.

Toimitusmaksut määräytyvät aina tilauksessa olevan suurimman tuotteen mukaan. Toimitusmaksut ovat seuraavat:

Noutopiste: Pienet tuotteet 6,90€, suuret tuotteet 9,90€.

Kotiintoimitus: Pienet tuotteet 13,90€, suuret tuotteet 15,90€.

Posti perii yli 2 metriä pitkiä ja muita ylisuuria paketteja sisältävistä lähetyksistä 20€ lisämaksun, joka lisätään kassalla toimitusmaksuun automaattisesti. Matkahuollon toimitustavoissa tätä lisämaksua ei ole käytössä.

Postin Rahti: 79€. (Kun tilauksessa on niin suuria tuotteita, että Posti tai Matkahuolto eivät toimita niitä normaalina postipakettina tai kotiinkuljetuksella)

Nouto Alavudelta: 0€. Mikäli haluat, voit noutaa tilauksesi myös meiltä paikan päältä.

Löydät tarkemmat tiedot toimitusajoista tältä sivulta: Toimitusajat verkkokaupassa
Saat verkkokaupasta automaattisen vahvistuksen, kun tilauksesi on pakattu ja valmiina toimitukseen. Samasta viestistä löydät myös seurantakoodin lähetyksellesi.

Huomioithan, että tilaukseen liittyvät viestit, kuten tilausvahvistus tulee aina laskutusosoitteessa annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Kyllä voit. Mikäli laskutusosoitteesi on eri kuin toimitusosoite, voit klikata kassalla "Toimitus eri osoitteeseen?"-nappia.

Tämän jälkeen voit lisätä haluamasi toimitusosoitteen. Voit myös antaa vastaanottajan puhelinnumeron, sekä sähköpostiosoitteen, jos haluat että toimitukseen liittyvät tiedot menevät suoraan vastaanottajalle. Muussa tapauksessa voit asettaa näihin samat tiedot kuin laskutusosoitteessa.

Huomioithan, että esimerkiksi Klarnan laskut lähtevät vasta, kun tilauksesi on pakattu ja lähtee meiltä toimitukseen.

Sama pätee myös "Lasku yrityksille"-maksutapaa.

Mikäli toimituksesi on lähtenyt meiltä toimitukseen, mutta laskua ei näy, niin suosittelemme ensimmäisenä tarkistamaan sähköpostin roskapostikansion. Mikäli laskua ei siltikään näy, voit ottaa meihin yhteyttä niin selvitämme asian.

Kun teet tilauksen ja siirryt maksamaan, niin on tärkeää muistaa palata verkkokauppaan maksun jälkeen. Mikäli poistut maksutapahtumasta liian aikaisin, ei maksu välttämättä ehdi lähteä eikä tilaus näin ollen tule perille.

Joissain tapauksissa tililtä voi lähteä maksu, mutta jos tilaus ei tule perille saakka, niin maksu palautuu samalle tilille josta maksu on tehty.

Jos maksu kuitenkin on lähtenyt, eikä tilausvahvistusta näy, niin suosittelemme tarkistamaan ettei viesti ole joutunut sähköpostissa roskapostikansioon. Mikäli kassalla on päässyt lipsahtamaan virhe sähköpostiosoitteeseen, ei viestit tule silloin perille.

Epäselvissä tilanteissa suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä sähköpostilla, niin selvitämme asian.

Kyllä voit. Kassalla voit valita tilaatko yksityishenkilönä vai yrityksenä.

Yrityksenä tilaaminen vaatii kassalla yrityksen nimen sekä y-tunnuksen lisäämisen.

Tehdyn ja käsittelyssä olevan tilauksen muuttaminen ei ole mahdollista verkkokaupan kautta.

Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla, mikäli tulee tarve tietojen muuttamiselle ja jos tilauksesi ei ole vielä lähtenyt toimitukseen.

10€ alennus
uutiskirjeen
tilaajille
Tilaamalla uutiskirjeemme, saat 10€ alennuksen seuraavasta vähintään 100€ ostoksestasi.
    Tilaa uutiskirje
    Hyväksyn sivuston käyttöehdot