Kun vastaanotat lähetyksen, tarkista aina ensin paketin kunto. Avaa myös paketti mahdollisimman pian, jotta voit tarkistaa tilaamiesi tavaroiden kunnon. Jos paketti on vaurioitunut tai tilaamasi tavara on hajonnut, otathan lähetyksestä kuvat josta vauriot näkyy. Lähettämällä meille tiedon ja kuvat vaurioituneesta lähetyksestä, saamme asian käsiteltyä mahdollisimman nopeasti.
Muissa epäselvissä tilanteissa suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä ennen palautuksen tekemistä. Yhteystietomme löydät täältä: Yhteystiedot
Palautusoikeus
Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ehjiä ja myyntikuntoisia. Mikäli tuote on vaurioitunut, on meillä oikeus vähentää arvonalennus palautettavasta summasta. Rikkinäisiä tuotteita ei voi palauttaa, eikä näistä hyvitetä ostohintaa.
Rajoitukset palautusoikeuteen
Huomioithan että normaali palautusoikeus ei päde omien mittojen mukaan valmistettaviin tuotteisiin. Näitä tuotteita ovat liimapuusta valmistetut kiilakehykset, omilla mitoilla tilatut maalauspohjat ja omien mittojen mukaan leikatut kankaat.
Palautusoikeus ei päde myöskään silloin, mikäli tuotetta on käytetty, se on vaurioitunut tai se on hajalla.
Tuotteen palautus
Jos haluat palauttaa tuotteen, joka on ehjä, tulee tuote pakata niin että se kestää toimituksen ja toimittaa se sen jälkeen Postiin.
Kerro Postissa, että kyseessä on asiakaspalautus ja anna heille alla olevat tiedot. Tämän jälkeen he hoitavat tuotteen lähettämisen meille.
Asiakaspalautus
Sopimustunnus 655864
Puusepänliike Nukarinen Oy
Nukarisentie 44
63410 Rantatöysä
Mikäli olet palauttamassa tuotetta, jonka olet vastaanottanut viallisena tai joka on esimerkiksi hajonnut kuljetuksen aikana, niin otathan meihin yhteyttä ensin sähköpostilla. Näin voimme hoitaa asian parhaiten ja samalla päättää, onko viallisen tuotteen palauttaminen lainkaan tarpeellista.
Tilauksen maksun palautus
Mikäli tuotteella on täysi palautusoikeus, teemme palautuksen pääasiassa samalle tilille, josta maksu on tehty.
Laskuilla tilatessa teemme hyvityspyynnön esimerkiksi Klarnalla, joka hoitaa palautuksen jos lasku on maksettu. Mikäli lasku on maksamatta, peruu Klarna tällöin laskun.
Huomioithan, että mikäli palautetussa tuotteissa on vaurioita tai se ei ole täysin myyntikuntoinen, on meillä oikeus vähentää arvonalennus palautettavasta summasta.
Noutamatta jätetty lähetys
Noutamatta jätetty lähetys ei ole sama asia kuin palautus. Mikäli lähetettyä tuotetta ei noudeta, se lähetetään automaattisesti takaisin meille. Noutamatta jätetyt lähetykset käsitellään ja asiakkaalle palautetaan tilauksen summa, mahdolliset toimitus,-ja käsittelykulut summasta vähennettynä.
Näissä tapauksissa pidätämme oikeuden periä toimituskulujen lisäksi 10 euron käsittelykulun. Käsittely-ja toimituskulut vähennetään automaattisesti palautussummasta.
Noutamatta jätettyjä lähetyksiä ei automaattisesti lähetetä asiakkaalle uudelleen. Mikäli asiakas ottaa yhteyttä, ennenkuin olemme tehneet palautuksen tilaukselle, voidaan tilaus asiakkaan pyynnöstä lähettää uudelleen. Tällöin uudet toimituskulut jäävät asiakkaan maksettavaksi ja ne tulee maksaa ennen tilauksen toimitusta.